piątek, 6 grudnia 2013

Kość słoniowa z terakotą :D

     Już jakiś czas temu koleżanka wymyśliła sobie komplet biżuterii i podała mi kolory koralików z jakich miał powstać :) Resztę zostawiła mojej inwencji tfoorczej ( też coś :> ). Wybrałam Toho Cube 3 mm, jako ze bransoleta miała być robione peyote'm i wykazywać "dalekie podobieństwo" do tej ślicznoty :D.
Do kompletu oczywiście kolczyki i wisior :D
Kolory to Ceylon Lt Ivory oraz Opaque Terra Cota.



Wisior  i kolczyki są zrobione ściegiem brick stitch, bigle oraz krawatka srebrne.



Bransoleta jest wykonana ściegiem mieszanym - środkowy element to brick stitch boki bransolety to peyote, zapięcie typu slide z 5 loopami w kolorze srebrnym.




Nawet się nie przyznam ile razy prułam i zmieniałam koncepcję lol juz myślałam ze nigdy tego nie skończę ;)

Ale mam nadzieję że się spodoba :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz