środa, 25 grudnia 2013

Przedświąteczna dłubaninka - cd. :)

      Jak to przed świetami - czasu niewiele, pracy aż za dużo :) Dziubaninki też troszkę było, ale czasu i chęci nie stało żeby powrzucac to wszystko na bloga :)
Tak że nadrabiam, zeby mi nie umknęło :)

Komplecik na prezent urodzinowy dla znajomej Ewy :D - bransoletka kolczyki i zawieszka.



Miało być czerwone ze złotym w związku z tym do na bransoletkę poszło TR 8/o Opaque Pepper Red oraz PF Galvanized Starlight. Wykończenie w kolorze złotym, zapięcie typu toogle.






Kolczyki to ten sam zestaw kolorystyczny tylko 11/o
W zawieszce musiałam połączyć dwie czerwienie ( bardzo podobne ) bo przybrakło mi Pepper Red a nie było już czasu żeby zamówić. I tak do TR TR 8/o Opaque Pepper Red oraz PF Galvanized Starlight dołączyło Opaque-Frosted Cherry. Bigle otwarte pozłacane, krawatka w kolorze złotym.




I kolejny prezent urodzinowy - tym razem dla mojej szefowej.
Ukośnik na 15 TR 11/o w rzędzie z Ceylon Frosted Snowflake oraz PF Galvanized Aluminium.





Wykończenie w kolorze srebrnym, zapiecie toogle w kształcie serca, zawieszka w formie skrzydła anioła ;)
Lekko przerobiłam wzór znaleziony tutaj .


Mój pierwszy ukośnik. Sporo w nim jeszcze niedoróbek, ale o dziwo ( i na moje szczęście ) szefowa była nim zachwycona lol. Miałam nadzieję że na dłuższy czas odkleję się od ukosników, bo draństwo kosztowało mnie sporo nerwów, ale nie da rady. Szefowa już zamówiła czarno złoty hahaha.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz