środa, 16 kwietnia 2014

W międzyczasie....

     Zajajkowałam sie dokumentnie :D chyba troszkę za późno mimo wszystko zaczęłam ;)
Efektami jajcarskiej tfoorczosci pochwalę się później, a na razie zrobione w międzyczasie bransoletki i zawieszka.

Zawieszka to szafirowe Rivoli Swarovskiego w oplocie z TR :) Zrobiłam je dla takiej jednej błękitnej jako prezent od zająca i wraz z jednym niebieskim jajkiem poleciała w paczuszce :D
Mam nadzieję że do piątku doleci :> I że będzie się podobał ;)


Kolejna kobaltowa bransoletka z TR i ze srebrnym wykończeniem - chyba się od tego kobaltu już nie odczepię lol


Na prośbę sąsiadki powstały także dwie neonowo żółte  bransoletki, również ze srebrnym wykończeniem. Kolor Toho to Opaque Frosted Dandelion a zapięcia stanowią śliczne toggle w kształcie motyli :) Jakoś tak mi pasowały do tego żonkilowego koloru ;)


Jak wspomniałam jajkami pochwalę się później - tzn tymi, które zdążyłam sfocić, bo część mi wydarli pazurami jeszcze "ciepłe" lol
A na razie idę wymoczyć palce, bo od wbijania szpilek już nie czuję opuszków :D)))))))))

1 komentarz:

  1. Hej:
    Przepieknie oprawilas 'Svarowskiego* :-)
    Bardzo elegancki i delikatny wisioreczek,
    Bransoletki-jak zwykle- rewelacyjne.
    Piekne pomysly na wzor szydelkowo-koralikowy,wspaniale kolory i dodatki.
    -Usciski serdeczne i cieplutkiej WielkaNocki-
    -Halinka-

    p.s. Zyje,ale mam depreche i nie chce mi sie robic nic :-(

    OdpowiedzUsuń