wtorek, 20 sierpnia 2013

Koralikowe słodkości

     Ostatnio zrobiłam dwie słodkie bransoletki dla dwóch słodziasów :) Leżały i czekały na wykończenie. Jedna miała być gotowa na sobotę, bo Mamcia miała iść na urodziny do swojej wychowanki. Wczoraj wieczorem dowiedziała sie, że z różnych powodów impreza została przełożona na dzisiaj, więc kamikadze boski wiatr - nie ma przebacz rotfl
Fotkę robiłam w nieciekawym oświetleniu i nie wyszła za ciekawie ale chciałam pokazac jakie to maleństwo. Rano pogoda do luftu, więc druga fota też nie wyszła za ciekawie :)

Do zrobienia bransoletek wzięłam TOHO round 11/o w kolorach Trans-Rainbow Frosted Dark Sapphire, Ceylon Cotton Candy oraz Trans-Rainbow Frosted Crystal. Wykończenie w kolorze srebrnym, zapięcie toogle i zawieszka w formie biedronki :)




Maleństwo ma 11 cm plus zapięcie i jest słodkie ;)



Mam nadzieję, że spodoba się 4 letniej solenizantce :D







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz