czwartek, 11 sierpnia 2016

Dla mamy :)

     Zrobiłam dla mamy bransoletkę splotem bizantyjskim w złotym kolorze z ogniwek 5 mm o AR 3,2. 




Nie było łatwo, bo to graniczne AR i mimo że kupiłam odpowiednie narzędzia, chwilami miałam ochotę "ćpnąć" toto w kąt, ale w końcu mi się udało i bransoletka wyszła naprawdę fajnie :)
W każdym razie mama jest zadowolona i już doprasza się o taki naszyjnik :D



Zaczynam się bać, jak pomyślę ze miałabym robić cały dosyć długi sznur z tych ogniwek, ale chyba nie będę miała innego wyjścia :D)))))))




2 komentarze:

  1. Śliczna :) Naszyjnik też z chęcią zobaczę, nie każ mamie zbyt długo czekać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Mama lubi proste formy, dlatego bez wodotrysków ;) Muszę dokupić ogniwek, ale najpierw chcę zobaczyć jak się zachowują w noszeniu. Niestety zauważyłam że te w kolorze srebrnym ciemnieją i nie wiem czy te złote też nie będą tak robić :)

      Usuń