środa, 16 lipca 2014

Neonowo i tęczowo.

     Coś mnie ostatnio lenistwo ogarnęło - to chyba ta pogoda. Duchota mnie rozkłada, ręką się nie chce ruszyć. W weekend jednakowoż zostałam "zmuszona" do rozruszania gałązek ;)
Błękitna, dwie neonowe i tęczowa - cztery wężyki powstały dosyć szybko :) Wszystkie z TR 8/o ze srebrnym wykończeniem.

Błękitna ze ślicznych  TR Trans-Dark Aquamarine - jakoś odpowiednia wydała mi się do niej zawieszka w kształcie żaglówki :)



Dwie NeoNówki ;) jedna z TR Luminous Neon Pink z oczywistą dla mnie zawieszką w kształcie serduszka i druga z TR Luminous Neon Orange z motylkiem.


I czwarta tęczowa z 10 kolorów, którą zrobiłam dla siebie  i którą nacieszyłam się całe dwa dni lol. Przyszła dzisiaj do pracy koleżanka i... oczywiście bransoletka wylądowała na jej łapce lol




Teraz zostanę zmuszona do zrobienia sobie innej :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz